Christmas dinner (クリスマス ディナー)

Today is my birthday. I've become 30 plus something. I and Non went to a Japanese style grill restaurant to celebrate. The cook served a 4 course meal over a grill counter where he cooked meat, fish and vegetables, and elegantly dished them up. When I look back on our marriage, I think I've had a wonderful time with Non, and I'm glad that we added another sweet memory to our life tonight.

今日は僕の3●才の誕生日です。僕とノンは和風鉄板焼きレストランに誕生祝に出かけました。料理人さんは4コース料理を鉄板カウンター越しに振舞ってくれました。鉄板では肉、魚、野菜を調理して、華麗に盛り付けしてくれました。これまでの結婚生活を振り返ると、ノンと一緒に素晴らしい時間を過ごしてきたと思います。そして、今日というもう一つの良い思い出を僕らの人生に付け加えることができて嬉しいです。